söndag 23 september 2012

Mera awesomeness...

Denna gång via Coolstuff.

Köp HÄR
Seriös need på den här klockan! Den är tuchaktiverad, nörden i mig skriker och hoppar upp och ner av glädje. Jag har inte riktigt ord ens. Dessutom har jag inget batteri i min klocka längre, vilket ju enkelt kan åtgärdas hos en urmakare men schhh... Så jag behöver ju en ny klocka. Eller hur?

Köp HÄR
Om jag någonsin ska campa igen, eller åka på festival, eller liknande.. Då vill jag ha den här. Jag avskyr sovsäckar. Jag kan inte sova om jag inte kan röra på mig. Sovsäckar är... Obekväma. De känns som en typ av fängelse och jag kommer aldrig förstå dem som sover bra i sovsäck. Så... Ja, jag vill ha den. Okej. Jag kan komplettera med en filt över mig om det behövs, men jag vill inte veta av vanliga sovsäckar mer om det här finns som alternativ. Okej?

Köp HÄR
De är så fula att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, det ska erkännas, men själva idén om att vara barfota utan att vara barfota tilltalar mig på något sätt. Kanske är det egentligen mest resan till Thailand nästa år som spökar? Där lär jag visserligen helst vilja ha sandaler om jag känner mig själv rätt... Men ändå. De är så fula att jag vill ha dem. Gärna svarta eller vita så klart. Det är ju jag.

Köp HÄR
En bok som inte är en bok men en hylla? Ja, det vill jag ha! Behöver jag egentligen säga mer? Det är en snygg lösning och de flesta som gillar böcker, eller inredning, borde tycka att det är en bra idé. Enough said.

Köp HÄR
Färgglatt slime som håller temperaturen tre gånger längre än vanligt badvatten låter som en kul idé. En idé jag gärna testar till och med. Romantiskt bad med J-man blir plötsligt ett tillfälle att skratta och leka. Vilket i min värld kan vara minst lika romantiskt som ett bad med tända ljus och bubblande vin om jag ska vara helt ärlig. Plus att man inte måste skynda upp för att vattnett blir kallt.Jag ser bara wins här...

2 kommentarer: